DARMOWA DOSTAWA OD 150 PLN
Koszyk
0.00 
Dostawa i Płatność

Sklep Pozytywniezakiszeni.pl oferuje artykuły najwyższej jakości, w korzystnych cenach. Do zamówienia doliczane są koszty przesyłki, które ponosi Kupujący. Koszt przesyłki zależy od wagi (ciężaru) zakupów.

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz e-mail z potwierdzeniem.

Paczki wysyłamy po zapłacie przelewem. Zaraz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie – przystępujemy do realizacji zamówienia. Przygotowanie towaru do wysyłki jest zazwyczaj realizowane w tym samym dniu co zaksięgowanie wpłaty na koncie, bardzo rzadko trwają 2-3 dni robocze. W wyjątkowych sytuacjach może ulec zmianie. Gdyby tak się stało, poinformujemy Cię o tym niezwłocznie. Dokładamy wszelkich starań, aby oferta prezentowana na stronie odpowiadała realnym stanom magazynowym. W przypadku dużej ilości zamówień wysyłka realizowana jest w kolejności ich spływania, w takich okolicznościach czas realizacji może się wydłużyć.

Uwaga! Kurier odbiera paczki od poniedziałku do czwartku około godziny 12:00 w południe. Nie wysyłamy paczek w piątki (ani soboty i niedziele). Nie realizujemy wysyłek poza granice Polski.

Termin otrzymania paczki = czas przygotowania wysyłki + czas dostawy

Czas przygotowania wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

Odbiór własny w siedzibie firmy możliwy jest po wcześniejszym umówieniu terminu.

Firma kurierska umożliwia dostarczenie zamówienia zazwyczaj w 1-2 dni roboczych od nadania.

Ważna informacja:

Przesyłki dostarczane są przez kuriera DPD w godzinach pracy kurierów (w dni robocze 9-20).

Jeśli w tych godzinach nikogo nie ma w domu, proponujemy podać adres dostawy do miejsca pracy. W przypadku przesyłki kurierskiej prosimy wtedy o podanie nazwy firmy. Zmiana adresu dostawy możliwa jest wyłącznie podczas zamawiania.

Nie mamy niestety wpływu na godziny, w jakich dostarczane są przesyłki. Nie mamy możliwości wskazać kurierowi preferowanej przez Klienta godziny dostawy, to możecie Państwo uzgodnić tylko bezpośrednio z kurierem.

Jeśli odbiorca będzie nieobecny, kurier pozostawi awizo. Pracownik firmy kurierskiej nie ma obowiązku kontaktu telefonicznego z Klientem. Kurier podejmuje zazwyczaj dwie próby doręczenia. W przypadku dwukrotnej nieobecności awizowaną przesyłkę kurierską można odebrać w najbliższym terminalu firmy kurierskiej. Obecnie firmy kurierskie często oferują możliwość zmiany terminu lub miejsca dostawy w ramach wykonywanych przez siebie usług.